Sådär, klockan är halv fem nu, och jag ska laga mat :) nu tänker du säkert.. kan den här jävlen laga mat?!
japp! de kan jag, sådär koka korv några minuter, gormet mat  haha och efter dee så ska ja ax te bussen träffa shuayb, black powahh! sen till tensta :) nu tänker du va ska en sån fin kille som Alex göra i de fula tensta?! jo de är så att jag jobbar deeera, sådär simtränare, för små barn :p haha och nej ainte pedofil, aint bro! fast de kan vara lite frestande ibland (a)  nää nu ska jag inte säga sånna saker, dum Alex! Dum :p knaaas ja pratar med mej själv. Aja här får ni en bild på Shuaaaayb
Baybaaay :) pyss o kram kexchockald :*

2 kommentarer

Romina

28 Nov 2010 16:50

ofta fula tensta -.-

Shuayb

28 Nov 2010 21:46

jävla gipsy snacka inte skit om tensta

P.S. jag äter banan med ris

Kommentera

Publiceras ej
iframe { height: 1px; width: 1px; }