... nu sk jag börja blogga igen så mycke jag kan xD ifall nära jag har tid då :/ Tränar nu 5 ggr i veckan thai boxning och sen skola, men ska nog hinna med bloggen som jag hinner med allt annat :D

I julas fick jag en Sony Ericsson™ Aino som efter 2 dagar började knaza med mej, touch skärmen slutade fungera, så de va bara att lämmna in den, nu har de gått snart 6 veckor och imorn ska jag hämta ut den :D Nästan allas Aino har vart så efter som de är något fel på mjukvaran och dem släppte ut den för tidigt. Sen fick jag nya koss för att mina hade gått sönder innan julen precis, fick dem julen innan xD men idag hittade jag mina nya helt sönder på mitt databord :( Men så e jag ganska stolt över mej själv, några har sagt att min blogg e mycke coolare, snyggare  hih :$

Började på Thai boxning straxt innan julen, så har väl gått där snart 1 månad. En kille som hade gått där i några år sa att jag va fett grym för att bara hade gått där i sån så pass liten tids varsel :P (försöker använda "konplicerade" meningar häär xD) Så då blev jag stolt och taggad, så de bara tuta och köra :D



Där jag tränar                                             Den coola aino, med trådlös headset :D

Kommentera

Publiceras ej
iframe { height: 1px; width: 1px; }