Så är man hemma med nya koss och sin gamla Aino ^^
vart i kista galleria åt mat, och min lille bror köpta nya koss till mig :) skit snällt, fast jag gillade inte de så mycke, gillar inte att "ta" pengar från en 7 åring. Men ändå xD
Märkte idag att jag hade en gratis biljet till förhands premiären till "Farsan" en film av Josef Fares.
Bion är på tisadag, men vet inte med vem jag ska gå med :/ xD  filmen verkar skit rolig annars, och är ett måste se enligt mej :D  så nu sitter jag här och äter godis :D

Trailer till filmen "Farsan"

 

2 kommentarer

Romina :)

06 Feb 2010 22:26

hahahaha!! Vilken gullig lillebror!! Ofta du låter honom betala :P

Alex A.k.a Szoppe

06 Feb 2010 22:27

jag sa till min mamma att jag inte ville, men hon sa att jag var typ tvungen :(

Kommentera

Publiceras ej
iframe { height: 1px; width: 1px; }