Nu har de gått snart en hel termin i första året i 1an, de har gått väldigt snabbt, men vad ska jag säga? har väl haft kul med mina nya klasskompisar, eller inte :p haha Känns fortfarande skumt att kalla dessa människor klasskompisar. Skriver fortfarande 9B på mina papper xD lite fail :p
Har nu nästan pluggat matte varje dag, då vi skulle vara klara med HELA kursen inom en termin, så att när nationella kommer, 8 DEC, så ska vi kunna allt :) de klart de är bra att man hinner gå igenom alla kapitel, men ändå fett jobbigt.. typ ingen fritid, speciellt när man jobbar på helgerna, men de lite mitt fel xD aja lite extra pengar är aldrig fel :)

MenMen nu ska jag plugga matte försista gången, på detta år XD haha sista provet imorn, torsdag :) sen på fredag äre bio som gäller med grabbzen. Glöm inte att kolla in förra inlägget, Fail rånare xD
aja snart är Matte A Kursen = SLUT!! imorn ^^

matte.... byebye <3

2 kommentarer

isabelle

01 Dec 2010 19:09

ajdå szoppe, lever kvar i dåtid medans alla andra gått vidare :/

Szoppe :)

01 Dec 2010 19:11

jaa :(

Kommentera

Publiceras ej
iframe { height: 1px; width: 1px; }